Vikr

Spar tid og reduser stress ved fravær med Jelpr sin innkallingsmodul

Fravær skaper utfordringer. Enten det er i en barnehage, skole, helseinstitusjon, butikk eller en annen virksomhet, kan det være krevende og stressende å finne en erstatter, spesielt når det haster. Jelpr sin innkallingsmodul er utviklet for å gjøre denne prosessen enklere, raskere og mindre belastende for våre kunder.

En smartere måte å håndtere fravær på

Med Jelpr sin innkallingsmodul kan man håndtere både akutt og planlagt fravær på en enklere måte. Plattformen lar deg sende oppdragsforespørsler direkte til deres egne vikarer, deltidsansatte eller faste ansatte. Dette gir dere full kontroll over prosessen, samtidig som dere sparer tid og reduserer stress, i forhold til tradisjonelle måter å håndtere dette på.

Slik fungerer innkallingsmodulen til Jelpr:

  1. Dere velger hvem som skal motta forespørselen.
  2. Mottakerne får en SMS med en lenke.
  3. De logger seg enkelt inn på sin Jelpr-profil med FaceID eller TouchID.
  4. Ved å svare ja eller nei, tildeles oppdraget automatisk eller manuelt – avhengig av deres behov.

To fleksible løsninger for ulike behov:

  • Akutt fravær: Med "først til mølla"-funksjonen får første person som svarer ja, oppdraget. Perfekt når det haster å finne en løsning.
  • Planlagt fravær: Dere kan selv velge den beste kandidaten for oppdraget, uten tidspress.

Plattformen gir både dere og de ansatte som tar oppdrag full kontroll

  • Dere kan i sanntid se hvilke oppdrag som er booket og hvilke oppdrag som ikke er booket.
  • På bookede oppdrag ser dere hvem som takket ja til oppdraget.
  • Timelister blir generert automatisk, slik at dere har et underlag når dere skal kjøre lønn.
  • De ansatte har oversikt i sin Jelpr-profil over når de skal jobbe.

Hva betyr dette for dere og de ansatte?

Jelpr gir dere en effektiv løsning for å håndtere fravær hvor dere trenger en erstatter til å steppe inn. Resultatet er mindre tid brukt på administrasjon, bedre oversikt, og færre distraksjoner i en allerede hektisk arbeidshverdag.

Hva sier våre kunder?

"Med Jelpr finner jeg en erstatter fra egne rekker mye raskere enn tidligere, og jeg har full oversikt i plattformen"

"Før hadde jeg ikke oversikt. Med Jelpr sitter vi mer i førersetet, og jeg vet sannsynligheten for at det kommer noen"

"Jelpr har gitt oss mer kontroll og forutsigbarhet"

Opplev forskjellen med Jelpr

Er dere klare til å effektivisere fraværsprosessen og redusere stress? Jelpr er allerede i bruk hos virksomheter i hele landet, og med over 25.000 oppdrag formidlet årlig, har vi hjulpet våre kunder med å håndtere fravær på en enkel og pålitelig måte.

Ikke la fravær forstyrre flyten i deres organisasjon. Prøv Jelpr i dag, og opplev hvordan vi kan gjøre en forskjell i deres arbeidshverdag.

Har du flere behov enn bare rask og stressfri innkalling ved fravær?

Les mer om Jelpr sine tre moduler her

Kontakt oss

Dersom du har spørsmål eller ønsker en uforpliktende demonstrasjon av Jelpr, send oss en e-post på: kontakt@jelpr.no

Spørsmål og svar

Hvordan registrerer jeg min arbeidsgiver på plattformen? 

  • Gå til vår registreringsside, fyll ut informasjon om din arbeidsgiver, og følg instruksjonene for å fullføre registreringen. 

Hva slags støtte tilbyr dere? 

  • Vi tilbyr gratis opplæring av plattformen over Microsoft Teams, og kundeservice ved behov. 

Hva koster plattformen? 

  • Gå til vår registreringsside, fyll ut informasjon om antall ansatte hos din arbeidsgiver (ref. offentlig register), og få beregnet lisensprisen per måned.  

Hva koster etablering? 

  • Det er ingen etableringskostnad. 

Hvor lang bindingstid er det? 

  • Vi har ingen bindingstid. 

For mer informasjon og ofte stilte spørsmål, besøk vår spørsmål og svar-side.