Jelpr

Jelpr sine tre moduler

Jelpr er en digital plattform som hjelper bedrifter og organisasjoner med å: 1. spare tid og stress ved uforutsett fravær, 2. rekruttere egne ressurser, og 3. dele på disse ressursene når det trengs. Du kan enkelt velge de funksjonene som passer din virksomhet best – enten du vil bruke én, to eller alle tre. Jelpr tilpasses dine behov, slik at du alltid har riktig støtte når du trenger det.

Jelpr er din løsning for å håndtere uforutsett fravær uten stress

Jelpr er en plattform utviklet for alle bedrifter og organisasjoner som trenger å ha mennesker på plass for å holde åpent, eller opprettholde et optimalt tilbud. Tenk deg at du får en telefon rett før du skal åpne om et uforventet fravær. Uten en erstatning vil du kanskje ikke kunne holde åpent, eller du må gi et begrenset tilbud, noe som kan få negative konsekvenser. Med Jelpr unngår du dette.

Hvordan fungerer det?

Med Jelpr kan du samle alle dine ressurser, enten det er vikarer, deltids- eller heltidsansatte, som kan steppe inn ved uforutsett fravær. I stedet for å stresse med telefoner eller meldinger, sender du enkelt ut en forespørsel via vår plattform, noe som tar under 10 sekunder. Plattformen vår tar seg av kommunikasjon og booking, og gir deg sanntidsoversikt over status, slik at du kan fokusere på viktigere oppgaver.

Les gjerne mer om vår innkallingsmodul her.

Vi er ikke et vikarbyrå – du har kontrollen!

Trenger du flere ressurser? Ikke noe problem! Jelpr kobler deg til et voksende nettverk av personer som ønsker å jobbe for deg. Forskjellen? Du ansetter dem selv. Vi er ikke et kostbart mellomledd. Du ansetter, utvikler, og trener dine egne ressurser – mange av våre brukere opplever til og med at disse ressursene blir til faste ansatte.

Les gjerne mer om vår rekrutteringsmodul her.

Bygg en sterkere ressursbase

Mange bedrifter og organisasjoner sliter med å tilby nok arbeid til ressursene de er avhengige av ved uforutsett fravær. Jelpr tilbyr en løsning med ressursdeling. Har du andre bedrifter eller organisasjoner i nærheten med samme behov, kan dere sammen dele på ressursene gjennom vår portal. Slik sørger dere for at ressursene får mer arbeid, samtidig som dere blir mindre sårbare ved uforutsett fravær. Alle vinner!

Les gjerne mer om vår delingsmodul her.

Hva sier våre kunder?

"Med Jelpr finner jeg en erstatter fra egne rekker mye raskere enn tidligere, og jeg har full oversikt i plattformen"

"Med Jelpr har jeg rekruttert en pool av ansatte, og jeg bruker innkallingsmodulen når jeg plutselig har behov for de."

"Med Jelpr har vi bygget opp en felles vikarpool med andre organisasjoner i nærheten. Når vi går sammen har vi en større pool å spille på. Det gjør oss mindre sårbare når vi har behov for en ressurs. Ressursen får nok jobb, og vi utvikler ressursen."

Kontakt oss

Dersom du har spørsmål eller ønsker en uforpliktende demonstrasjon av Jelpr, send oss en e-post på: kontakt@jelpr.no

Spørsmål og svar

Hvordan registrerer jeg min arbeidsgiver på plattformen? 

  • Gå til vår registreringsside, fyll ut informasjon om din arbeidsgiver, og følg instruksjonene for å fullføre registreringen. 

Hva slags støtte tilbyr dere? 

  • Vi tilbyr gratis opplæring av plattformen over Microsoft Teams, og kundeservice ved behov. 

Hva koster plattformen? 

  • Gå til vår registreringsside, fyll ut informasjon om antall ansatte hos din arbeidsgiver (ref. offentlig register), og få beregnet lisensprisen per måned.  

Hva koster etablering? 

  • Det er ingen etableringskostnad. 

Hvor lang bindingstid er det? 

  • Vi har ingen bindingstid. 

For mer informasjon og ofte stilte spørsmål, besøk vår spørsmål og svar-side.